Aktualizace Hungry Shark Evolution, nový mega žralok, recenze a návod ke hře

0

Brutální překousávání rybek, potápěčů a hledání pokladů v moři s nenažraným žralokem.

• Vánoční aktualizace přinesla obr žraloka Big Daddy, sněhuláky, elfy a tučňáky
  • Extrémně chytlavá hra s výbornou grafikou, na 512MB méně bohatá a plynulá
  • Vestavěné platby nejsou nutné k vylepšení žraloka

Vánoční aktualizace s velmi vylepšenou grafikou, novými levely, prehistorickým Dunklesteusem, požíráním tučňáků, sněhuláků, tučňáků a elfů včetně Santových saní.

Podle screenů se mi Hungry Shark Evolution nezdál a stáhnul jsem ji jen na doporučení v zahraniční recenzi. Ani první minuty mě neuchvátily. Netrvalo ale dlouho a pochopil jsem, že s přibývajícím růstem a pohyblivostí žraloka se zvyšuje skvělá hratelnost. Propracovaný systém bonusů a objevení pláží, na kterých se dají ukořistit tlusté dámy i bonusoví zlatí potápěči, mě začalo na dlouhé hodiny vtahovat do vylepšování žraloka.

Netrvalo dlouho a přešel jsem do druhého levelu k mrštnému Mako Shark a moře začalo houstnout. Už nebyl čas na libovolně dlouhé zobání drobných rybek, nahánění zlatých bonusů a potápění se do hloubky, kde žralokovi dochází rychle život a zpomaluje ho tlak vody. Přibyli agresivní predátoři, medůzy mi ubíraly životy a nejednou jsem skončil na dně propíchaný od rejnoka.

Vrcholem hry byl po několika týdnech byl Megalodon. Požírá v nových mořích naprosto všechno, lodě, lidi na nich, helikoptéru a hlavně bomby a medůzy.  Ale je veliký a má velkou spotřebu, musíte dobře uvažovat, kam se vydat za potravou, jinak obratem zemřete hlady. Vánoční aktualizace však přináší ještě větší potvoru BIG DADDY Dunkleosteus, který požírá i posledního nepřítele, ponorky.

Několik tipů pro hraní

1. Chytejte rychle celá hejna rybek, sledujte symbol 2x, 4x, 6x, následuje zlatý bonus, čím více zlata sníte, tím můžete více nakupovat.

2. Co nejrychleji si vylepšete žraloka, důležitá je zejména výdrž a rychlost.

3. Používejte turbo, poklepáním na pravou část displeje zrychlíte nárazově rychlost pohybu, můžete vyskočit na pláž nebo chytit ptáky v letu.

4. Můžete si v Options nastavit ovládání naklápěním telefonu, možná není 100% pohodlné, ale zbaví vás křečí v levém palci.

5. Brzo získáte vyšší level Mako Shark a další, zůstaňte ale ještě chvíli u předchozího vytuněného mazlíka a s ním získejte zlato pro tuning nováčka, jinak si v jeho levelu moc nezahrajete.

6. Nebojte se potápět a objevovat nová zákoutí, skrývající bonusy, nutné pro otevření dalších levelů. Získejte co nejdříve mapu, pomůže vám.

7. Žahavé ryby nesežerete dokud nezezlátnou, medúzy nikdy. Rejnoka kousněte do hlavy nebo břicha.

Movitější hráči si mohou koupit pomocí plateb přes Store kompas a mapu, oživovací injekci a další bonusy, ostatní si na ně musí postupně vydělat pojídáním zlatých rybek. Hra je ke stažení zdarma a i bez postupného dokupování se s ní dá zabavit na dlouhé dny. Bez dobíječky se však do hraní nepouštějte, Lumia 720 i přes méně hezkou grafiku nevydrží více než hodinu, Lumia 925 ani 30minut. Možná si pořiďte rukavice, protože na telefonu můžete usmažit klidně i vajíčka.

Stáhnout Hungry Shark Evolution zde

Upravit