5 tipů, jak zvládnout home office a udržet si správné pracovní návyky

09. 12. 2023

Přinášíme pět tipů, jak si udržet pohodu a zdravé pracovní návyky během home office.

1. Mějte svůj pracovní prostor

Je vhodné "chodit do práce" i doma, to znamená mít vyhrazený prostor, kam se vždy přesunete. Samozřejmě ideálně v klidu, u stolu a s pořádnou židlí. 

2. Dodržujte pracovní rozvrh

Stanovte si "pracovní dobu" a dodržujte ji stejně jako v kanceláři. Neodbíhejte od práce ani v hlavě, natož fyzicky. Jste v práci a vše ostatní musí počkat, nenechte se odvádět od rozdělané práce. 

3. Buďte na spojení s kolegy

Zůstaňte ve spojení se svými kolegy. Využívejte online nástroje pro sdílení dokumentů a komunikaci, jako jsou Slack nebo Microsoft Teams. Pravidelná komunikace s kolegy vám pomůže udržet se v obraze a cítit se součástí týmu.

4. Dělejte si pravidelné přestávky

Pracovní doba by měla obsahovat pravidelné přestávky, svačiny, oběd. Doma je snažší se do práce ponořit a zapomenout relaxovat. Naplánujte krátkou procházku, protáhněte se nebo si udělejte kávu. Pravidelné přestávky vám pomohou obnovit energii a zvýšit produktivitu.

5. Jak předejít rozptylování při práci z domova?

Během "pracovní doby" odstraňte rušivé faktory, jako jsou sociální sítě nebo televize, to lze ostatně doporučit i v kanceláři. Vytvořte si jasnou hranici mezi prací a osobním životem. 

Mobildrive 2010-2024

© mStranka.cz
Chcete vlastní web zdarma? Napište mStránce